ΕΧΩ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ,ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ !!!.

                                                                  
 -Γέροντα,ακόμη αντιμετωπίζω τό κάθε τί ανθρώπινα κι όχι πνευματικά καί έχω αγωνία.
- Εσύ βάζεις τά προγράμματά σου,μπροστά από τά προγράμματα Τού Θεού,γι αυτό βασανίζεσαι.Μέ τήν εμπιστοσύνη στόν Θεό καί μέ τήν ταπείνωση,όλα τά προβλήματα λύνονται.Νά κάνεις αυτό πού μπορείς εσύ καί μετά νά αφήνεσαι στήν Θεία Πρόνοια,στό Θείο θέλημα.Η ελπίδα στόν Θεό είναι η μεγαλύτερη ασφάλεια γιά τόν άνθρωπο.  Μικρό πράγμα είναι,νά έχει κανείς σύμμαχο Τόν Θεό ;Θυμάμαι,πρίν πάω στόν στρατό,έκανα προσευχή στήν Αγία Βαρβάρα,νά μέ βοηθήσει.Τήν είχα σέ ευλάβεια,γιατί πήγαινα στό εξωκλήσι της από μικρός καί προσευχόμουν.
-Ας κινδυνεύσω στόν πόλεμο είπα,μόνον άνθρωπο νά μήν σκοτώσω.Καί πώς τά οικονόμησε Ο Καλός Θεός!!! Οταν βγήκαν τά αποτελέσματα,ενώ άλλους πού ήσαν μορφωμένοι,τούς έστειλαν στήν πρώτη γραμμή σάν απλούς στρατιώτες τουφεκιοφόρους, εμένα πού ήμουν τού δημοτικού, μέ πήραν γιά ασυρματιστή! Μού έλεγαν οί άλλοι..
-Εχεις μεγάλο μέσο.
- Βρέ τί μέσο ;Δέν έχω κανέναν γνωστό.
- Τί; μάς κοροϊδεύεις;μού έλεγαν.Ποιόν έχεις στό Γενικό Επιτελείο; Αφού επέμεναν,τούς έλεγα κι εγώ ..- Εχω στό Γενικό Επιτελείο Τόν Χριστό...
Ετσι δέν χρησιμοποίησα ποτέ τουφέκι.                         - Γέροντα,πώς αυξάνει η ψυχική αντοχή;              
-Μέ τήν εμπιστοσύνη καί τήν ελπίδα στόν Θεό.οί οποίες δίνουν πολλές δυνάμεις.Πρέπει νά αφήνουμε τόν εαυτό μας στά χέρια Τού,μέ απόλυτη εμπιστοσύνη καί νά βλέπουμε τήν κάθε δοκιμασία σάν δώρο σταλμένο από τήν αγάπη Του.Ο άνθρωπος,πού έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στόν Θεό,χαίρεται τά πάντα.Είτε είναι άρρωστος,είτε μένει νηστικός,είτε τόν αδικούν,είτε..είτε..πιστεύει ότι Ο Θεός τά έχει επιτρέψει,ελπίζει σ'Αυτόν καί είναι πάντα ασφαλισμένος ,στό λιμάνι τής ελπίδος Του.                                                     

Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου. 
Πάθη καί αρετές.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια