ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ. (ΟΣΙΟΣ ΝΗΦΩΝ ).





Κύριέ μου, Σύ πού ανέδειξες τήν άχραντή Σου μητέρα σεβαστότερη από 
τίς ουράνιες δυνάμεις συγχώρεσε μέ τίς άγιες πρεσβείες της , τίς αμαρτίες μου καί διώξε μακριά μου κάθε ανηθικότητα, ακαθαρσία, κατάκριση, ζήλεια, οργή, αδικία, αμέλεια, κενοδοξία, περηφάνεια, φιλαργυρία, ασπλαχνία, μέθη, κακήν επιθυμία καί πρό πάντων τήν αδοξη καί πικρότατη δόξα τών ανθρώπων. Ναί, Θεέ μου, κάνε οί άνθρωποι νά μέ θεωρούν τιποτένιο, νά μέ απεχθάνονται. Ας μήν βρεθεί κανένας στήν γή νά μέ επαινέσει ή νά μέ τιμήσει φιλάνθρωπε. Κανείς νά μήν πεί Κύριέ μου, ότι ο Νήφων είναι άγιος, γιά νά μήν τιμωρηθώ εξ αιτίας του. Λύτρωσέ με από τήν ανθρώπινη δόξα, Θεέ τού ουρανού καί τής γής. Ελευθέρωσέ με από τά δεσμά τής ανθρωπαρέσκειας. 

Οσιος Νήφων. Επίσκοπος Κωνσταντιανής. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια