Ο ΤΡΩΓΩΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΠΙΝΩΝ ΜΟΥ ΤΟ ΑΙΜΑ ΕΧΕΙ ΖΩΗΝ ΑΙΩΝΙΟΝ.


Γιά τόν κάθε πιστό,δέν πρέπει νά αποτελεί παράδειγμα ο κλήρος καί ο μοναχισμός, αλλά ο ίδιος Ο χριστός, η Παναγία καί οί Αγιοι τής εκκλησίας μας. Αυτών τό παράδειγμα πρέπει νά έχουν οί πιστοί καί νά μιμούνται έκαστος τόν βίον τους, κατα τό μέτρο καί τήν δύναμη πού τούς δόθηκε.Οί κληρικοί καί οί μοναχοί, είναι απλά οί υπηρέτες καί οικονόμοι τών μυστηρίων Τού Θεού καί τής Εκκλησίας. Εάν ο λαός δέν προσέλθει σ' αυτούς γιά νά λάβει τά Αγια Μυστήρια, τότε αποκόβεται από τήν μυστηριακή καί λατρευτική ζωή τής Εκκλησίας, μέ αποτέλεσμα νά αποκόβεται καί από τό σώμα Τού Χριστού. Κανένας δέν μπορεί νά είναι ενεργό καί ζωντανό μέλος Τού Χριστού, εάν δέν συμμετέχει στήν μυστηριακή καί λατρευτική ζωή τής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Οποιος δέν προσέρχεται στήν εκκλησία καί δέν συμμετέχει στά μυστήρια καί ειδικά στό μυστήριο τής Θείας Ευχαριστίας, άς μήν γελιέται, είναι πνευματικά νεκρός. - Ο τρώγων Μου τήν σάρκα καί πίνων Μου τό αίμα, έχει ζωήν αιώνιον, κι Εγώ αναστήσω αυτόν, εν τή εσχάτη ημέρα.. Η γάρ σάρξ Μου αληθώς εστί βρώσις καί τό αίμα Μου, αληθώς εστί πόσις. Ο τρώγων Μου τήν σάρκα καί πίνων Μου τό αίμα, εν Εμοί μένει κ'αγώ εν αυτώ. Καθώς απέστειλέ Με ο ζών Πατήρ κ'αγώ ζώ, διά τόν Πατέρα καί ο τρώγων Με κ'ακείνος ζήσεται δι'Εμέ. ( Ιωάν.στ' 54-57 ).

 -Ασκηση Νούς Θεογνωσία Παραπλάνηση καί Εκκλησία. ( από τά προσωπικά βιώματα Αγιορείτου μοναχού. )

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια