ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΟΥΝΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ !




Έτσι ακριβώς όπως την βλέπετε την Παναγία μας..την είδε και αυτή.
Κουρνιασε στην αγκαλιά της περίπου δυόμισι ώρες...είχε λάμψη στο πρόσωπο,της μίλαγε με χαμηλωμένο βλέμμα..σιγανα και μελωδικά..σαν ψαλμός...
Θα στείλω να σε βρούνε,εγώ είμαι εδώ μην φοβάσαι
Βασιλική πλεξίδα...δώστε σημασία στις λεπτομέρειες πριν δείτε ή ξανά δείτε τα βίντεο.
Ένιωσα το τράνταγμα, είδα το φαράγγι...ότι πέφτει το ελικόπτερο έκανα τον σταυρό μου και είπα Παναγία μου!
Η Παναγία έκοψε το πάτωμα(ΑΔΎΝΑΤΟ) που είχε 1200 πιρτσινια μαζί με την καρέκλα και κάθησε μαζί της.
Το ελικόπτερο Χιούι για 1η φορά δεν εκριχθηκε πέφτοντας σε στεριά και αποτελεί παγκόσμιο μη επανάληψιμο γεγονός...δεν υπάρχει άλλο παρόμοιο περιστατικό..αρκούσε ο σπινθήρας της μηχανής...και όμως έγινε και κάτι ακόμα... πέφτοντας έκοψε φέτες την κεντρική κολόνα της ΔΕΗ και το καλώδιο δεν έπεσε στην γη..με ανεξήγητο τρόπο και αυτό..κάτι που θα έφερνε οπωσδήποτε έκρηξη
Η αεροπορία δεν μπορούσε να βρει το σημείο της πτώσης...το βρήκε υπάλληλος της ΔΕΗ λόγω της βλάβης που προκλήθηκε στο δίκτυο..η Παναγία μας τον έστειλε και αυτόν...ένιωσε και ο ίδιος την αγιότητα της..αυτός έδωσε και το στίγμα της πτώσης.
15 ειδικότητες γιατρών στο 424 θεσ/κης.. διέγνωσαν κρανίο- εγκεφαλικές κακώσεις, επίσης στην σπονδυλική στήλη που φοβόντουσαν για παράλυση,στο στέρνο,αιμάτωμα στο εγκέφαλο πολύ επικίνδυνο.
Την επόμενη μέρα η Παναγία την επισκέφτηκε στην εντατική..της πήρε το αιμάτωμα και τον πόνο...άφωνοι οι γιατροί..δεν πήρε ποτέ παυσίπονο.Της είχαν πει στο νοσοκομείο για 2 με 4 μήνες νοσηλείας..βγήκε στις 2,5 εβδομάδες
Όλα έξω από κάθε νόηση ανθρώπου.. επιστήμης.. κατάργηση ακόμα και από τους νόμους της φυσικής
Ήταν γαλήνια ήρεμη από την 1η στιγμή...δεν την άφησε η Παναγία να δει και να θυμάται τίποτα από το ατύχημα,ούτε τους συναδέλφους της να θυμηθεί..ήταν ήρεμη στην αγκαλιά της
Όταν το έμαθε ο σύζυγος της πήρε τηλέφωνο την γερόντισσα τους...του είπε πήγαινε ..πέσε κάτω και προσευχήσου..η Παναγία θα στην γυρίσει...σε λιγότερες από 2 ώρες θα έχεις νέα της..όπως και έγινε
ΝΑ ΚΗΡΎΤΤΕΙΣ ΤΗΣ ΕΊΠΕ Η ΠΑΝΑΓΊΑ (ΤΟ ΘΑΎΜΑ)ΓΙΑ ΤΑ ΈΣΧΑΤΑ ΠΟΥ ΈΡΧΟΝΤΑΙ..ΝΑ ΔΥΝΑΜΏΣΕΙ Η ΠΊΣΤΗ ΌΛΩΝ
.......
Παρακαλάτε τον καλό μας Θεό,την Παναγία μας,να ενισχύσει την πίστη σας... αυτό αρκεί.
Έτσι και εσείς αδέρφια μας θα τα ζήσετε...όλα θα τα δείτε,όμως προστατευμένα...Ένα θαύμα στις μέρες μας..ένα μύνημα της Παναγίας μας..ΜΗΝ ΦΟΒΆΣΤΕ..ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΆΣ






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια