ΒΡΑΔΥΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

 




Εβράδυασε Θεέ μου. Η αγαθότης Σου μού χάρισε ακόμη μία ολόκληρη ημέρα καί μού τήν έδωσε γεμάτη από δωρεές καί ευλογίες. Επροστάτευσε τήν ζωήν μου καί γύρισα υγιής στό σπίτι μου.Μέ βοήθησε κι έβγαλα τό ψωμί μου.Μού έδωσε δύναμη νά αντιμετωπίσω όλες τίς δυσκολίες. Μέ έσωσε από κάθε κακό, από κάθε πειρασμό. Εδοκίμασα καί κόπους. Είδα καί αναποδιές.Αλλά νά, περασμένα όλα αυτά καί μέ μόνην τήν ανάμνησιν τών καλων πού μού έδωσες Εσύ. Πρίν νά ριχτώ στόν ύπνο,υψώνω τό βλέμμα μου πρός Σέ. Σέ ευχαριστώ Κύριέ μου, Γιά τά τόσα καλά πού μού έδωσες σήμερα.Από τά βάθη τής ψυχής μου Σέ δοξολογώ καί ευγνωμονώ τήν αγαθότητά Σου,γιά τήν αγάπη πού μού'δειξες καί τήν μακροθυμία Σου. Αλλά κουρασμένη Κύριε, ζητώ ολίγην ανάπαυση.Ο νούς μου μέ τήν συλλογή, τήν μέριμνα τού βίου, τό σώμα μου μέ τήν περιορισμένη αντοχή του, η ταλαιπωρημένη μου ψυχή μέ τίς αδυναμίες καί τίς απροσεξίες της.Α! πόση κούραση νοιώθω! Πόση ταλαιπωρία δοκιμάζω ! Ω, ήμαρτον . Λυπήσου με καί ελέησέ με. Ξεκούρασέ με Κύριε. Απόψε ξεκούρασε τό σώμα καί τήν ψυχή μου καί δώσε μου νέες δυνάμεις γιά τή αυριανή ημέρα. Ανάπαυσέ με Κύριε. Αμήν ! Καλό βράδυ .

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια