ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΩ ΤΟΣΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ! ( ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ).




Ω, τι γίνεται στο Άγιον Όρος τη νύχτα!
Ευωδία, λιβάνι, άγγελοι, προσευχές...
Οι άγγελοι παίρνουν τις προσευχές των αγίων και τις πηγαίνουν στο Θεό. Μυστήριο!
Να γίνουμε γεμάτοι, έμπλεοι του Αγίου Πνεύματος.
Εδώ έγκειται η ουσία της πνευματικής ζωής.
Αυτό είναι τέχνη. Τέχνη τεχνών.
Ας ανοίξουμε τα χέρια κι ας ριχθούμε στην αγκαλιά του Χριστού.
Όταν έλθει ο Χριστός, κερδίσαμε το Παν .
Ο Χριστός θα μεταποιήσει τα πάντα μέσα μας.
Θα φέρει την ειρήνη, τη χαρά, τη ταπείνωση,
την αγάπη, την προσευχή, την ανάταση.
Η χάρις του Χριστού θα μας ανακαινίσει.
Αυτά δεν είναι παραμύθια.
Τα έχω δει εγώ αυτά πολλές φορές.
Όταν επήγα στο Άγιον Όρος, πάνε όλα,
και κόσμος και συγγενείς και κοσμοκράτορες,
όλα γίνανε υπακοή στο Γέροντά μου, γίνανε προσευχή, γίνανε χαρά..
Περπατώντας μές στα Καυσοκαλύβια γίνανε Ουρανός...
Αόρατοι ερημίτες
Γέροντας Χριστόφορος :
-Έχω τα πάντα είμαι ευτυχισμένος έχω το κρεβάτι μου κι ας είναι 2 ταβλες,
μια ξυλοσομπα που καμιά φορά σβήνει γιατί δεν έβαλα ξύλα και σηκώνομαι κάνα βράδυ χειμωνιατικο απο το κρύο και φοράω ένα μπουφάν που μου είχε δώσει κάποιος επισκέπτης που του έπεσε στην θάλασσα και επειδή βράχηκε μου το έδωσε..
Έχω και μια παλιά τσίγκινη κονσέρβα που εκεί φτιάχνω καφέ ,και καμιά φορά αν πάει καλά το εργόχειρο έχω και λουκουμια να κεράσω ...μα πάνω απο όλα έχω Τήν  Παναγία και νοιώθω τόσο πλούσιος παιδί μου!!!!!

ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΡΕΣΒΕΥΣΑΤΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ!
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια